Eén nummer voor al uw communicatie?
Bespaar tijd en geld. En bied daarbovenop ook een betere service aan uw klanten.
Eén nummer voor al uw communicatie
Uw klant wil u bereiken
Een van uw medewerkers zit op de baan en zijn vaste lijn blijft maar rinkelen. Kent u dat? Voorkom dat u tijd en geld verliest doordat uw medewerkers gesprekken voor afwezige bestemmelingen moeten beantwoorden. Het kan efficiënter!
1 nummer
Met het one-numberconcept komen telefoontjes van uw klanten meteen bij de juiste persoon terecht. Of hij nu achter zijn bureau zit, of enkel bereikbaar is op zijn mobiele telefoon. Ook voor uw klanten is dit een stuk handiger.
Kostenefficiënt
Als u efficiënt werkt, werkt u sneller. En bent u dus productiever. Als u uw klanten snel helpt, komen ze ook sneller bij u terug. U heeft er dus alleen maar baat bij klanten op hun wenken te bedienen. Bovendien is het doorschakelen van vast naar mobiel en omgekeerd is gratis, zowel voor uw klant, als voor u.
Wist u dat?
60 procent van de ondernemingen is tijdens kantooruren regelmatig slecht telefonisch bereikbaar.
Bron: Emerce

Benieuwd naar hoe wij uw organisatie beter bereikbaar kunnen maken?
Flexibel werken garandeert toplogistiek bij Zuidnatie
“Zo moet telefonie eigenlijk zijn: vlot toegankelijk, constant beschikbaar en iets waar je in een ideale situatie als organisatie zelf geen tijd meer aan besteedt.” Floris Verswijvel

Onze belofte aan u
Enkele tevreden klanten


































