Sta altijd voor uw klanten in de startblokken!

Klanten willen het nu of nooit. En terecht, want technologie maakt alles mogelijk. Zit elke klant op de hielen!

De bereikbaarheid van uw organisatie

Geavanceerde klantendienst

Door de technologische evolutie krijgen klanten meer en meer mogelijkheden om u te bereiken. Maar bent u in staat om hun probleem ‘nu’ op te lossen? Via elk mogelijk denkbaar kanaal en device? Hoe komen uw klanten altijd bij de juiste persoon terecht, en dat met maar één nummer?

Wist u dat?

Een snelle reactietijd is een van de belangrijkste meetpunten voor het bieden van goede klantenservice. Het is dan ook verrassend dat de gemiddelde reactiesnelheid van bedrijven 15 uur en 17 minuten bedraagt.

Bron: Klantenservice benchmarkrapport SuperOffice AS

Bedien klanten op hun wenken met een geavanceerde klantendienst

Enkele tevreden klanten

Laat klanten niet wachten

Nextel gebruikt telefonie en digitale oplossingen om klanten snel te helpen en hen onder te dompelen in een positieve customer experience.

Contacteer ons

Wenst u meer info ? Heeft u een vraag of opmerking?

Typ je zoekwoord en druk op Enter om te zoeken!