Eén contactpersoon regelt alles. ALLES.

Elke klant krijgt bij ons een vast aanspreekpunt. Dat is de communicatieverantwoordelijke bij de klant en legt de juiste communicatielijn naar de relevante persoon binnen Nextel. Zo verloopt onze dienstverlening vloeiend en gecoördineerd.

Uw contactpersoon spreekt uw taal!

SPOC?

SPOC staat voor Single Point Of Contact. Uw uniek aanspreekpunt waar u met al uw vragen terecht kan. U wil toch ook niet alles aan 10 verschillende personen hoeven uit te leggen? Toch?

Hoezo, moeilijk uit te leggen?

U weet wat u wil. En u legt het graag uit op uw manier. Wij begrijpen dat.

Rechtstreekse lijn

Bij Nextel krijgt u geen keuzemenu, geen wachtrij of script. Neen, wij maken het u gemakkelijk met een rechtstreekse lijn met uw vast contactpersoon.

Technische vragen

Uw SPOC werkt in tandem met een gespecialiseerde technical engineer. Daardoor kan uw contactpersoon u ook meteen van dienst zijn bij technische vragen.

Past het niet om te bellen?

Past het voor u even niet om telefonisch contact op te nemen? Dat begrijpen we! Log makkelijk in op het “My Nextel”-klantenplatform en bezorg ons uw vraag in een ticket. Uw vaste contactpersoon doet het nodige.

Heeft u een vraag? Uw vast aanspreekpunt van Nextel is er voor u.

Contacteer ons

Wenst u meer info ? Heeft u een vraag of opmerking?

Typ je zoekwoord en druk op Enter om te zoeken!