Unified Communications & Contact Centers

Werk efficiënter met flexibele medewerkers!

Nextel oplossingen voor Unified Communications en Contact Centers

Telefooncentrale of cloudoplossing

Een klassieke telefooncentrale of een cloudoplossing? Beide systemen hebben verschillende voordelen. Nextel bekijkt samen met u welke oplossing het meest flexibel en voordeligst is voor de noden van uw organisatie!

Draadloze telefonie (DECT & VoWiFi)

Een vaste telefoon die overal mee naar toe gaat zonder draad met de betrouwbaarheid van een vaste lijn. Draadloze telefonie biedt u het beste van 2 werelden: vrijheid en zekerheid!

Unified communications

Mailen, chatten, sociale media, telefonie … steeds meer en meer klanten willen uw organisatie op verschillende manieren bereiken. Bij Nextel integreren we alle devices in een allesomvattende communicatietool. Efficiënt samenwerken kan vanop verschillende locaties dankzij tools zoals aanwezigheidsstatussen, video conference calls, scherm en doc delen met hogere productiviteit en betere bereikbaarheid als gevolg.

Contact Center

Klanten verwachten dat uw organisatie altijd voor hen in de startblokken staat. Hebt u de juiste communicatietools om de problemen ‘nu’ op te lossen via elk mogelijk denkbaar kanaal en device? Nextel helpt u om uw klantbeleving verder te optimaliseren en de continuïteit van uw business te garanderen. Wij maken u klantendienst futureproof!

Meer weten over onze oplossingen?

Bebat klaar voor de communicatie van de toekomst!

Dankzij een betrouwbare en stabiele draadloze communicatieoplossing
die bovendien geïntegreerd in de reeds bestaande systemen is Bebat
klaar om de tradiotionele telefooncentrale uit te schakelen.

Wenst u meer info? Heeft u een vraag of opmerking? We horen het graag van u!

Contacteer ons

Wenst u meer info ? Heeft u een vraag of opmerking?

Typ je zoekwoord en druk op Enter om te zoeken!